Osnova záznamu

  • 1.

    User Experience

    • 1. Emoce a emoční design

    • 2. Jak na UX

    • 3. UX ve firmě- náklady a dopady do byznysu

Co se v záznamu dozvíte

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost téměř ve tří hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění UX. Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky. 

Emoce a emoční design:

  • Co ovlivňuje zákaznickou zkušenost.
  • Jak změnil digitální svět chování lidí.
  • Emoční design.
  • Princip: nedostatek, ukotvení, důkaz davem, paradox volby, jezinky, podobnost a atraktivita, obava ze ztráty.

 Jak na UX:

  • Mapování zákaznických cest.
  • See, think, do, care.
  • Persony.  
  • UX design. 
  • Jak postupovat při vytváření nového webu/aplikace.
  • Kreativní koncepty. 
  • Praktické tipy. 
  • Rozdílný kontext.
  • Mobile first.
  • Testování - parametry výběrové skupiny, metody výzkumu, výstupy, kdy použít uživatelské testování, vzdálené (ne)moderované testování, oční kamera, metoda Focus group, rozhovor, kontextové šetření, A/B testování.

UX ve firmě: 

  • Analýza problému.
  • Argumenty.
  • Náklady na realizaci.
  • Dopady do byznysu.
  • Návratnost a investice. 

Máte zájem o školení UX včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: UX design v návrhu webu.

O lektorovi

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný je ředitelem digitální agentury Sherpas. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru