Osnova záznamu

  • 1.

    Obsah a e-mailing

    • 1. Obsahový marketing

    • 2. Základní principy copywritingu

    • 3. Tipy jak psát nejen nadpisy

    • 4. Formátování a struktura textů

    • 5. E-mailing

Co se v záznamu dozvíte

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost v téměř čtyřech hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění Obsahového marketingu a e-mailingu. Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky. 

  • Role v rámci digitálního marketingu
  • Nástroje pro plánování, přípravu, tvorbu a vyhodnocování obsahu
  • Příklady obsahového marketingu: co, kdy, proč, jak
  • Texty, základ webu - taktiky, stylistika, struktura a formátování
  • E-mail marketing

O lektorovi

Jan Ambrož

Head of UX & Content

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru