Osnova záznamu

  • 1.

    Záznam školení Marketingová strategie pro sociální sítě

    • Kreativa v sociálních sítích

    • Facebook a jeho využití v business

    • Metriky Facebooku

    • Facebook audience insights

Co se v záznamu dozvíte

  • Jak pracovat s kreativou.
  • Co funguje a nefunguje u videí na sociálních sítích.
  • Vyhodnocení reklam.
  • CTR a výpočet interakce.
  • Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony.
  • Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí.
  • Placený a organický zásah na Facebooku
  • Metriky na Facebooku
  • KPI a digitální marketing na Facebooku

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost ve dvou hodinách shlédnout informace k porozumění Sociálních médií. Jedná se o teorii a součástí záznamu jsou uvedená témata. Součástí není workshop s účastníky.

Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: Marketingová strategie pro sociální sítě

O lektorovi

Eduard Krečmar

Digital Strategy consultant

Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru