Osnova záznamu

  • 1.

    Záznam Google Analytics I. školení

    • Základy Google analytics

    • Představení partnera kurzů

    • Google Analytics a vyhodnocování

    • Google Analytics a cíle webu

    • Představení partnera kurzů

    • VZOR Strategie měření - metriky a cíle pro sledování

Co se v záznamu dozvíte

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete.
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět.
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu.
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů.
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu.

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost ve více než tři a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů Google Analytics. Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.

Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: Google Analytics I.

O lektorovi

Zdeněk Hejnák

Senior Web Analyst

Zdeněk je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl. Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru