Public relations - PR (Vzdělávací program)
Studujte ihned!
Vzdělávací program Nastartujte PR pro svou značku přináší ucelený vhled do oblasti Public Relations pro všechny, kdo potřebují budovat brand.
Ujasníte si cíle, jakých je možné pomocí PR dosahovat. Zjistíte, jak v komunikaci pracovat s autentičností, jaká jsou specifika PR komunikace zaměřené na propagaci produktů a odborníků. Také to, jak PR pomáhá posilovat strategická partnerství a vzdělávat veřejnost pomocí přidané informační hodnoty.
Získáte tipy pro výběr vhodného profesionálního partnera pro PR a projdete si nejdůležitější kroky pro úspěšný start spolupráce.
Vysvětlíme si princip a použití nejčastějších PR komunikačních nástrojů, zásady etické komunikace a nakonec také způsoby, kterými je možné měřit dopad výsledků.
Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video. Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.
Na konci Vás čeká závěrečný test, při jehož splnění získáte certifikát.
Jak bude kurz probíhat a co vše se v něm naučíte?
Medailonek
NÁHLED ZDARMAPředstavení partnera kurzů
Úvod do 1. kapitoly
NÁHLED ZDARMACo je moderní PR?
Co může přinést pozitivní PR?
Kampaně, které vyvolaly zájem
Rozdíl mezi PR a reklamou
Autentičnost je klíč
Úvod do 2. kapitoly
NÁHLED ZDARMAProduktové PR
Osobnostní PR
Edukační PR
NÁHLED ZDARMAB2B PR
Krizová komunikace
Úvod do 3. kapitoly
NÁHLED ZDARMACo dělá PR specialista?
Správný parťák pro start
Naučte se briefovat
Vyhodnoťte strategii
Očekávání a realita
Představení partnera kurzů
Úvod do 4. kapitoly
NÁHLED ZDARMATisková zpráva
PR článek
Interview
Mediakit
Mediakit - novinky
Pitch
NÁHLED ZDARMATo nejdůležitější na konec
Dobrá kampaň = příběh, PR vs. reklama
Autentičnost
Podoby PR
Práce PR specialisty
Brief
Vyhodnocení strategie
Očekávání a realita
PR nástroje
PR etika
Média, monitoring a vyhodnocování
Představení partnera kurzů Forpsi
Závěrečný test PR vědomostí
Bonus - brief template
Každá značka má nějakou reputaci. Je velký rozdíl v tom, zda s ní pracuje pomocí Public Relations (PR), nebo ji necháváte napospas náhodě.
V tomto programu si ujasníte, co může PR vaší značce přinést a jak fungují jeho principy.
Podrobnější představu, co se naučíte v jednotlivých lekcích, naleznete výše v osnově programu.
Program doporučujeme pro firmy, organizace i freelancery, kteří vidí smysl v budování pozitivní reputace v médiích a na veřejnosti.
Michal Večeřa
Lenka Hájková
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru