Představení programu

Vzdělávací program Nastartujte PR pro svou značku přináší ucelený vhled do oblasti Public Relations pro všechny, kdo potřebují budovat brand

Ujasníte si cíle, jakých je možné pomocí PR dosahovat. Zjistíte, jak v komunikaci pracovat s autentičností, jaká jsou specifika PR komunikace zaměřené na propagaci produktů a odborníků. Také to, jak PR pomáhá posilovat strategická partnerství a vzdělávat veřejnost pomocí přidané informační hodnoty. 

Získáte tipy pro výběr vhodného profesionálního partnera pro PR a projdete si nejdůležitější kroky pro úspěšný start spolupráce. 

Vysvětlíme si princip a použití nejčastějších PR komunikačních nástrojů, zásady etické komunikace a nakonec také způsoby, kterými je možné měřit dopad výsledků.   

Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci Vás čeká závěrečný test, při jehož splnění získáte certifikát.


Osnova programu

Co se v programu naučíte

Každá značka má nějakou reputaci. Je velký rozdíl v tom, zda s ní pracuje pomocí Public Relations (PR), nebo ji necháváte napospas náhodě. 

V tomto programu si ujasníte, co může PR vaší značce přinést a jak fungují jeho principy

  • PR? Co to vůbec je?
  • Různé tváře PR
  • PR s profi parťákem
  • PR nástroje
  • Hodnota PR
  • Média

Podrobnější představu, co se naučíte v jednotlivých lekcích, naleznete  výše v osnově programu.

Pro koho je program vhodný

Program doporučujeme pro firmy, organizace i freelancery, kteří vidí smysl v budování pozitivní reputace v médiích a na veřejnosti.



O lektorovi

Michal Večeřa

Public Relations Manager

Michal se pohybuje v PR od roku 2010. Denně píše texty pro klienty i pro média. Jeho srdcová témata jsou zdraví, technologie, věda a také rozhovory. Ze všeho nejvíc ho baví spolupracovat s odborníky a převyprávět jejich sdělení do formy srozumitelné každému. Je spoluzakladatelem agentury ADDICTS public relations, která od roku 2019 realizuje kampaně především pro sektor zdravotnictví.

Lenka Hájková

Public Relations Manager

Lenka je spoluzakladatelka agentury ADDICTS public relations, ve které vede vztahy s médii. Její každodenní práce spočívá v úzkém kontaktu s novináři a influencery, kterým zajišťuje informace a podklady od odborníků z různých oblastí. Baví ji navazování nových komunikačních partnerství a propojování jednotlivých projektů.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru