Představení programu

Tento kurz je tu pro každého, kdo chce pochopit selským rozumem co musí přesně dělat na sociálních sítích, aby nebyly jen nástěnkou pro obsah, který nikoho nezajímá a položkou v rozpočtu, která nic reálného nepřináší. Cílem tohoto kurzu není učit detailně nastavení reklamy, nebo textování příspěvků.  

Naučíte se využívat sociální sítě k podpoře vašich obchodních výsledků. Ale hlavně se naučíte umět se rozhodnout, jaké sociální sítě budou místem, kde uspějete.

Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci projdete kvízem, při jehož splnění získáte certifikát.


Osnova programu

  • 1.

    Úvod

    • Medailonek

    • Představení partnera kurzů

    • Intro

  • 2.

    Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?

    • Úvod

    • Facebook

    • Facebook pro koncové uživatele

    • Facebook pro společnosti

    • Obsah na Facebook

    • Algoritmus Facebooku

    • Instagram

    • Instagram pro koncové uživatele

    • Instagram pro společnosti

    • Obsah na Instagramu

    • LinkedIn

    • LinkedIn pro koncové uživatele

    • LinkedIn pro společnosti

    • Obsah na LinkedInu

    • Reklama na LinkedInu

    • Další sociální sítě

    • Algoritmus LinkedInu

    • TikTok

    • Tinder

    • Twitter

    • Závěr

  • 3.

    Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky

    • Úvod

    • Sociální sítě jako začátek nákupu

    • Nákupní funnel

    • AIDA

    • Co z toho vyplývá?

    • Získáváme pozitivní reference a pracujeme s těmi negativními

    • Jak získat pozitivní referenci?

    • Jak řešit negativní referenci?

    • Co z toho vyplývá?

    • Sociální sítě jako výkladní skříň

    • Začneme poctivou vstupní analýzou

    • Analýza stávajícího stavu

    • Analýza potenciálu sítí

    • Obsahový plán

    • Standard vizuální komunikace

    • Komunikace se zákazníky

    • Jak dosáhnout toho, aby se za vás zákazníci poznali na sociálních sítích?

    • Konejte dobro

    • Dělejte to chytře

    • Závěr

    • Představení partnera kurzů

  • 4.

    Budování komunity

    • Úvod

    • Jak přivést fanoušky, pro které bude váš obsah relevantní?

    • Vstupní analýza

    • Průběžná optimalizace

    • Boostování příspěvků

    • Co z toho vyplývá?

    • Jak dosáhnout toho, aby s námi fanoušci komunikovali?

    • Soutěže

    • Aktivační posty

    • Označování přátel

    • Upřímnost a otevřenost zpětné vazbě

    • Co z toho vyplývá?

    • Pravidlo 5 minut - jednoduchý způsob, jak si naklonit algoritmy

    • 1. minuta

    • 2. minuta

    • 3. minuta

    • 4. minuta

    • 5. minuta

    • Proč to funguje?

    • Co z toho vyplývá?

    • Témata s červenou vlajkou

    • Krizová komunikace a tonalita

    • Nikdy neříkej ne, když můžeš říct ano

    • Upsell, upsell, upsell

    • Nejdřív uhaste požár, až potom počítejte škody

    • Neslibujte blbosti

    • Ego nechte za dveřmi

    • Follow-up co nikoho nezajímá

    • Tonalita v každodenní komunikaci

    • Definování tonality

    • Aplikování tonality

    • Závěr

  • 5.

    Workshop vyhodnocení 1. - Organický dosah

    • Zadání

    • Vyhodnocení

  • 6.

    Workshop vyhodnocení 2. - Reklama na sociálních sítích

    • Zadání

    • Vyhodnocení

  • 7.

    Workshop vyhodnocení 3. - Budování komunity

    • Zadání

    • Představení partnera kurzů

    • Vyhodnocení - 1. část

    • Vyhodnocení - 2. část

Co se v programu naučíte

Projdeme postupně tři teoretické části, jedná se o svižné marketingové přednášky. A to, co se naučíte, si potom hned vyzkoušíte ve workshopové části, kde vás čeká 12 cvičení, která si můžete projít sami, nebo je použít do svých marketingových workshopů pro kolegy nebo klienty

1) Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?

Cílem tohoto školení je naučit vás vše, co potřebujete vědět k tomu, abyste dokázali na sociálních sítích uspět. A co tedy potřebujete? Pochopení toho, jak sociální sítě fungují a jaký typ lidí na nich najdete. Ale taky pochopení toho, jak fungují reklamní platformy napojené na sociální sítě. Třetím, nejdůležitějším klíčem k úspěchu na sociálních sítích, který se naučíte, je pochopit jak se na sociálních sítích chovat (nejen) k zákazníkům. Projdeme největší sociální sítě:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

2) Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky?

V této části našeho kurzu si řekneme vše o tom, jak můžete dlouhodobě získávat přes sociální sítě zákazníky. Podíváme se na hlavních pět směrů akvizice nových zákazníků. Kampaně - kde jsou sociální sítě na začátku nákupního trychtýře. Pozitivní reference, které potenciálním zákazníkům pomáhají v rozhodnutí nakoupit u vás. Budování reputace pomocí sociálních sítí. A prohlubování loajality se zákazníky.

3) Budování komunity

Jak si rozpovídat fanoušky. To je často velká achillova pata profilů. Mají lajky, ale nemají komunikaci. Podíváme se více do detailu právě na ty součásti sociálních sítí, které pozitivně ovlivní náš ekonomický výsledek. Naučíte se jaký obsah musíte vytvářet, aby byl zajímavý pro ty správné lidi. Naučíte se jak si snadno naklonit algoritmus sociálních sítí, který bývá často mysterizován. A pobavíme se taky o tom, proč je občas důležitější JAK něco řeknete, než CO přesně říkáte. 

4) Workshopy

Všech dvanáct cvičení si budete moct vypracovat sami a k dispozici budete mít samozřejmě i vyhodnocení a správné odpovědi. Ke stažení je k dispozici PDF pro zápis odpovědí a psaní poznámek.


Pro koho je program vhodný

Vzdělávací program Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků je doporučujeme zejména pro junior social media managery, specialisty na sociální sítě a podnikatele.



O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na školení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru