Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků (Vzdělávací program)
Studujte ihned!
Tento kurz je tu pro každého, kdo chce pochopit selským rozumem co musí přesně dělat na sociálních sítích, aby nebyly jen nástěnkou pro obsah, který nikoho nezajímá a položkou v rozpočtu, která nic reálného nepřináší. Cílem tohoto kurzu není učit detailně nastavení reklamy, nebo textování příspěvků.
Naučíte se využívat sociální sítě k podpoře vašich obchodních výsledků. Ale hlavně se naučíte umět se rozhodnout, jaké sociální sítě budou místem, kde uspějete.
Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video. Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.
Na konci projdete kvízem, při jehož splnění získáte certifikát.
Medailonek
Představení partnera kurzů
Intro
Úvod
Facebook pro koncové uživatele
Facebook pro společnosti
Obsah na Facebook
Algoritmus Facebooku
Instagram pro koncové uživatele
Instagram pro společnosti
Obsah na Instagramu
LinkedIn pro koncové uživatele
LinkedIn pro společnosti
Obsah na LinkedInu
Reklama na LinkedInu
Další sociální sítě
Algoritmus LinkedInu
TikTok
Tinder
Závěr
Úvod
Sociální sítě jako začátek nákupu
Nákupní funnel
AIDA
Co z toho vyplývá?
Získáváme pozitivní reference a pracujeme s těmi negativními
Jak získat pozitivní referenci?
Jak řešit negativní referenci?
Co z toho vyplývá?
Sociální sítě jako výkladní skříň
Začneme poctivou vstupní analýzou
Analýza stávajícího stavu
Analýza potenciálu sítí
Obsahový plán
Standard vizuální komunikace
Komunikace se zákazníky
Jak dosáhnout toho, aby se za vás zákazníci poznali na sociálních sítích?
Konejte dobro
Dělejte to chytře
Závěr
Představení partnera kurzů
Úvod
Jak přivést fanoušky, pro které bude váš obsah relevantní?
Vstupní analýza
Průběžná optimalizace
Boostování příspěvků
Co z toho vyplývá?
Jak dosáhnout toho, aby s námi fanoušci komunikovali?
Soutěže
Aktivační posty
Označování přátel
Upřímnost a otevřenost zpětné vazbě
Co z toho vyplývá?
Pravidlo 5 minut - jednoduchý způsob, jak si naklonit algoritmy
1. minuta
2. minuta
3. minuta
4. minuta
5. minuta
Proč to funguje?
Co z toho vyplývá?
Témata s červenou vlajkou
Krizová komunikace a tonalita
Nikdy neříkej ne, když můžeš říct ano
Upsell, upsell, upsell
Nejdřív uhaste požár, až potom počítejte škody
Neslibujte blbosti
Ego nechte za dveřmi
Follow-up co nikoho nezajímá
Tonalita v každodenní komunikaci
Definování tonality
Aplikování tonality
Závěr
Zadání
Vyhodnocení
Zadání
Vyhodnocení
Zadání
Představení partnera kurzů
Vyhodnocení - 1. část
Vyhodnocení - 2. část
Projdeme postupně tři teoretické části, jedná se o svižné marketingové přednášky. A to, co se naučíte, si potom hned vyzkoušíte ve workshopové části, kde vás čeká 12 cvičení, která si můžete projít sami, nebo je použít do svých marketingových workshopů pro kolegy nebo klienty.
Cílem tohoto školení je naučit vás vše, co potřebujete vědět k tomu, abyste dokázali na sociálních sítích uspět. A co tedy potřebujete? Pochopení toho, jak sociální sítě fungují a jaký typ lidí na nich najdete. Ale taky pochopení toho, jak fungují reklamní platformy napojené na sociální sítě. Třetím, nejdůležitějším klíčem k úspěchu na sociálních sítích, který se naučíte, je pochopit jak se na sociálních sítích chovat (nejen) k zákazníkům. Projdeme největší sociální sítě:
V této části našeho kurzu si řekneme vše o tom, jak můžete dlouhodobě získávat přes sociální sítě zákazníky. Podíváme se na hlavních pět směrů akvizice nových zákazníků. Kampaně - kde jsou sociální sítě na začátku nákupního trychtýře. Pozitivní reference, které potenciálním zákazníkům pomáhají v rozhodnutí nakoupit u vás. Budování reputace pomocí sociálních sítí. A prohlubování loajality se zákazníky.
Jak si rozpovídat fanoušky. To je často velká achillova pata profilů. Mají lajky, ale nemají komunikaci. Podíváme se více do detailu právě na ty součásti sociálních sítí, které pozitivně ovlivní náš ekonomický výsledek. Naučíte se jaký obsah musíte vytvářet, aby byl zajímavý pro ty správné lidi. Naučíte se jak si snadno naklonit algoritmus sociálních sítí, který bývá často mysterizován. A pobavíme se taky o tom, proč je občas důležitější JAK něco řeknete, než CO přesně říkáte.
Všech dvanáct cvičení si budete moct vypracovat sami a k dispozici budete mít samozřejmě i vyhodnocení a správné odpovědi. Ke stažení je k dispozici PDF pro zápis odpovědí a psaní poznámek.
Vzdělávací program Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků je doporučujeme zejména pro junior social media managery, specialisty na sociální sítě a podnikatele.
Martin Přinosil
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru