Představení programu

V tomto video kurzu naleznete 4 hlavní kapitoly. 

  1. Co je SEO
  2. Zásady SEO copywritingu
  3. Metadata
  4. Praktická cvičení a praktické nástroje pro SEO copywriting  

Každá z kapitol zde popisuje samostatnou oblast SEO copywritingu, a tak si můžete doplnit jen některé znalosti.   

Největšího zážitku a užitku však dosáhnete kontinuálním studiem celého programu. V jeho celku jistě naleznete spoustu nových a užitečných informací, které následně zúročíte ve své praxi.

  • Zjistíte, že klíčových slov je více druhů a s každým pracujeme trochu jinak.
  • Naučíte se hledat ta správná klíčová slova pro svůj nebo klientův byznys.
  • Poznáte, jak s klíčovými slovy v textech efektivně, a přitom citlivě zacházet.
  • Budete umět “oseovat” již hotový text.
  • Objevíte, co jsou to metadata a jak je připravit.

Přejeme dobrou náladu při získávání vědomostí v našem kurzu.  




Osnova programu

  • 1.

    Úvod

    • Medailonek Anička Sálová

    • Představení partnera kurzů

  • 2.

    Co je SEO

    • 1. Předmluva

    • 2. Co znamená zkratka SEO a proč se SEO vůbec zabývat?

    • 3. Jaký je rozdíl mezi technickým a obsahovým SEO a onpage a offpage faktory?

    • 4. Jaké existují druhy klíčových slov a proč rozhoduje user intent?

    • 5. Kde hledat vhodná klíčová slova?

    • 6. Plánovač klíčových slov v Google Ads

    • 7. Sklik od Seznamu

    • 8. Pokročilá analýza klíčových slov

    • 9. Kde jinde hledat klíčová slova?

    • 10. Závěr

  • 3.

    Zásady SEO copywritingu

    • 11. Kde a jak klíčová slova použít?

    • 12. Hlavní nadpis H1

    • 13. Nadpisy dalších úrovní

    • 14. Vlastní tělo textu, body copy

    • 15. Jak na interní prolinkování a anchor texty?

    • 16. SEO copywriting a anchor texty pro off-page SEO

    • 17. Specifika SEO copywritingu pro e-shopy

    • 18. Závěr

  • 4.

    Metadata

    • 19. Co jsou metadata

    • 20. Popisky pro vyhledávače

    • 21. Jak připravit popisky pro vyhledávače a jak je vložit na web?

    • 22. Meta popisek (meta description)

    • 23. Alternativní popisky k obrázkům a videím (Alt)

    • 24. Závěr

    • Představení partnera kurzů

  • 5.

    Praktická ukázka SEO copywritingu

    • 25. Praktická ukázka SEO copywritingu

    • 26. Jak připravit SEO friendly obsah?

    • 27. Jak “oSEOvat” již napsaný text?

  • 6.

    Závěrečné shrnutí

    • 28. Závěrečné shrnutí

    • Představení partnera kurzů

    • 29. Závěrečný test znalostí

    • 30. Ke stažení - Manuál SEO copywritingu

  • 7.

    Praktické nástroje pro SEO copywriting

    • 31. Praktické nástroje pro SEO copywriting

    • 32. Rady na závěr aneb čemu se v SEO copywritingu vyhnout

    • 33. Další zajímavé zdroje nejen o SEO copywritingu

Pro koho je kurz vhodný

Pro  ty, kteří chtějí kvalitní fotografie s mobilem nebo s fotoaparátem, aby se líbily zákazníkům a prodávaly jejich produkty nebo podtrhly jejich značku. 

O lektorovi

Anna Sálová

Obsahový stratég

Anička začínala před 8 lety jako novinářka v IT časopise, aby pak navázala spolupráci s online marketingovou agenturou H1.cz, kde to dotáhla až na vedoucí týmu copywriterů. Na základě svých zkušeností pak založila obsahovou agenturu Content Wizards. Vydala 3 knihy o copywritingu a kreativitě u Albatrosu. Školí veřejnost i firmy, aby docenily nenahraditelnou roli obsahu v marketingu a komunikaci značky.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru