Představení programu
V tomto video kurzu naleznete 4 hlavní kapitoly.
- Co je SEO
- Zásady SEO copywritingu
- Metadata
- Praktická cvičení a praktické nástroje pro SEO copywriting
Každá z kapitol zde popisuje samostatnou oblast SEO copywritingu, a tak si můžete doplnit jen některé znalosti.
Největšího zážitku a užitku však dosáhnete kontinuálním studiem celého programu. V jeho celku jistě naleznete spoustu nových a užitečných informací, které následně zúročíte ve své praxi.
- Zjistíte, že klíčových slov je více druhů a s každým pracujeme trochu jinak.
- Naučíte se hledat ta správná klíčová slova pro svůj nebo klientův byznys.
- Poznáte, jak s klíčovými slovy v textech efektivně, a přitom citlivě zacházet.
- Budete umět “oseovat” již hotový text.
- Objevíte, co jsou to metadata a jak je připravit.
Přejeme dobrou náladu při získávání vědomostí v našem kurzu.
Osnova programu
-
1.
Úvod
-
Medailonek Anička Sálová
-
Představení partnera kurzů
-
-
2.
Co je SEO
-
1. Předmluva
-
2. Co znamená zkratka SEO a proč se SEO vůbec zabývat?
-
3. Jaký je rozdíl mezi technickým a obsahovým SEO a onpage a offpage faktory?
-
4. Jaké existují druhy klíčových slov a proč rozhoduje user intent?
-
5. Kde hledat vhodná klíčová slova?
-
6. Plánovač klíčových slov v Google Ads
-
7. Sklik od Seznamu
-
8. Pokročilá analýza klíčových slov
-
9. Kde jinde hledat klíčová slova?
-
10. Závěr
-
-
3.
Zásady SEO copywritingu
-
11. Kde a jak klíčová slova použít?
-
12. Hlavní nadpis H1
-
13. Nadpisy dalších úrovní
-
14. Vlastní tělo textu, body copy
-
15. Jak na interní prolinkování a anchor texty?
-
16. SEO copywriting a anchor texty pro off-page SEO
-
17. Specifika SEO copywritingu pro e-shopy
-
18. Závěr
-
-
4.
Metadata
-
19. Co jsou metadata
-
20. Popisky pro vyhledávače
-
21. Jak připravit popisky pro vyhledávače a jak je vložit na web?
-
22. Meta popisek (meta description)
-
23. Alternativní popisky k obrázkům a videím (Alt)
-
24. Závěr
-
Představení partnera kurzů
-
-
5.
Praktická ukázka SEO copywritingu
-
25. Praktická ukázka SEO copywritingu
-
26. Jak připravit SEO friendly obsah?
-
27. Jak “oSEOvat” již napsaný text?
-
-
6.
Závěrečné shrnutí
-
28. Závěrečné shrnutí
-
Představení partnera kurzů
-
29. Závěrečný test znalostí
-
30. Ke stažení - Manuál SEO copywritingu
-
-
7.
Praktické nástroje pro SEO copywriting
-
31. Praktické nástroje pro SEO copywriting
-
32. Rady na závěr aneb čemu se v SEO copywritingu vyhnout
-
33. Další zajímavé zdroje nejen o SEO copywritingu
-
Pro koho je kurz vhodný
Pro ty, kteří chtějí kvalitní fotografie s mobilem nebo s fotoaparátem, aby se líbily zákazníkům a prodávaly jejich produkty nebo podtrhly jejich značku.
O lektorovi
Anna Sálová
Obsahový stratég
Prezenční školení
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníŠkolení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru