Redesign webu z pohledu UX a SEO (Vzdělávací program)
Studujte ihned!
Redesign je extrémně náročný a někdy bolestivý proces. Kritických míst, které je třeba špičkově zvládnout, aby se celý projekt nezměnil v noční můru, však není až tak moc.
Z pohledu UX a SEO existuje přehledný a přímočarý proces postupu. Pokud ho budete v rámci projektu vlastního redesignu (či návrhu nového webu) následovat, tak riziko průšvihu minimalizujete.
Představení lektora a kurzu
Rozdělení do 3 hlavních částí
Představení partnera kurzů
Úvod - redesign ano či ne?
Přínosy UX2
Jak uvažovat o investici do redesignu a její návratosti?
Úvod - proces redesignu
Byznys / Technologie / Lidi
Analýza digitální konkurence
Analýza klíčových slov
Mapování zákaznických cest
Persony
Úvod - kreativní koncepty
Ukázky kreativních konceptů
Úvod - návrh uživatelského rozhraní
Informační architektura z pohledu SEO
Skica / Wireframe / Prototyp
Úvod - vizuální design
Emoční design
Představení partnera kurzů
Úvod - implementace
On-page faktory
Strukturovaná data
Technické SEO
Změna URL
Úvod - spuštění webu
SEO po spuštění webu
Lokální SEO
Měření a vyhodnocování SEO
Úvod - metody uživatelského výzkumu
Úvod do uživatelského testování
Uživatelské testování
Testování s oční kamerou
Focus group
Kontextové šetření
A / B testování
Poděkování
Představení partnera kurzů
Závěrečný test
Ke stažení - Češi a digitál v oblasti bydlení
Ke stažení - E-commerce v karanténě
Ve vzdělávacím programu se naučíte:
Zatímco u nekvalitního zadání či nezvládnutého projektového řízení vidíte hned v průběhu realizace projektu redesignu, že je problém, u UX a SEO problém a jeho hloubku často zadavatelé pochopí až v okamžiku, kdy se měsíce práce na redesignu promění v nově spuštěný web, který najednou přináší výrazně horší výsledky, než ten původní. To už je samozřejmě příliš pozdě, škody jsou napáchány, každý den se zvětšují a soustředíte se na minimalizaci ztrát.
A právě z těchto důvodů jsme z našich online školení UX od Luboše Plotěného a školení SEO Milana Zemana, vybrali klíčové pasáže týkající se redesignu webu a poskládali je do unikátního mixu. Následováním tohoto postupu v rámci vlastního projektu se po spuštění webu vyhnete rozčarování a redesign naplní očekávání, se kterými jste se do něj před mnoha měsíci pustili.
Doporučujeme zejména pro všechny, kteří se chystají redesignovat svůj web či připravovat nový web pro svůj byznys.
Luboš Plotěný
Milan Zeman
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru