Představení programu

Redesign je extrémně náročný a někdy bolestivý proces. Kritických míst, které je třeba špičkově zvládnout, aby se celý projekt nezměnil v noční můru, však není až tak moc. 

Z pohledu UX a SEO existuje přehledný a přímočarý proces postupu. Pokud ho budete v rámci projektu vlastního redesignu (či návrhu nového webu) následovat, tak riziko průšvihu minimalizujete.



Osnova programu

  • 1.

    Úvod

    • Představení lektora a kurzu

    • Rozdělení do 3 hlavních částí

    • Představení partnera kurzů

  • 2.

    1. Redesign webu ano či ne?

    • Úvod - redesign ano či ne?

    • Přínosy UX2

    • Jak uvažovat o investici do redesignu a její návratosti?

  • 3.

    2. Proces (re)designu webu

    • Úvod - proces redesignu

  • 4.

    2a. Cesta k zadání

    • Byznys / Technologie / Lidi

    • Analýza digitální konkurence

    • Analýza klíčových slov

    • Mapování zákaznických cest

    • Persony

  • 5.

    2b. Kreativní koncepty

    • Úvod - kreativní koncepty

    • Ukázky kreativních konceptů

  • 6.

    2c. Návrh uživatelského rozhraní

    • Úvod - návrh uživatelského rozhraní

    • Informační architektura z pohledu SEO

    • Skica / Wireframe / Prototyp

  • 7.

    2d. Vizuální design

    • Úvod - vizuální design

    • Emoční design

    • Představení partnera kurzů

  • 8.

    2e. Implementace

    • Úvod - implementace

    • On-page faktory

    • Strukturovaná data

    • Technické SEO

    • Změna URL

  • 9.

    2f. Spuštění webu

    • Úvod - spuštění webu

    • SEO po spuštění webu

    • Lokální SEO

    • Měření a vyhodnocování SEO

  • 10.

    3. Metody uživatelského výzkumu

    • Úvod - metody uživatelského výzkumu

    • Úvod do uživatelského testování

    • Uživatelské testování

    • Testování s oční kamerou

    • Focus group

    • Kontextové šetření

    • A / B testování

  • 11.

    Závěr

    • Poděkování

    • Představení partnera kurzů

    • Závěrečný test

    • Ke stažení - Češi a digitál v oblasti bydlení

    • Ke stažení - E-commerce v karanténě

Co se v programu naučíte

Ve vzdělávacím programu se naučíte:

  • Zdravě uvažovat o investici do redesignu a její návratnosti 
  • Best-practice proces (re)designu webu z pohledu UX a SEO
  • Metody uživatelského výzkumu, co od nich čekat a kdy se hodí je využít
  • SEO kroky těsně před a po spuštění webu

Zatímco u nekvalitního zadání či nezvládnutého projektového řízení vidíte hned v průběhu realizace projektu redesignu, že je problém, u UX a SEO problém a jeho hloubku často zadavatelé pochopí až v okamžiku, kdy se měsíce práce na redesignu promění v nově spuštěný web, který najednou přináší výrazně horší výsledky, než ten původní. To už je samozřejmě příliš pozdě, škody jsou napáchány, každý den se zvětšují a soustředíte se na minimalizaci ztrát.

A právě z těchto důvodů jsme z našich online školení UX od Luboše Plotěného a školení SEO Milana Zemana, vybrali klíčové pasáže týkající se redesignu webu a poskládali je do unikátního mixu. Následováním tohoto postupu v rámci vlastního projektu se po spuštění webu vyhnete rozčarování a redesign naplní očekávání, se kterými jste se do něj před mnoha měsíci pustili.


Pro koho je program vhodný

Doporučujeme zejména pro všechny, kteří se chystají redesignovat svůj web či připravovat nový web pro svůj byznys.


O lektorovi

Luboš Plotěný

Digitální stratég

Luboš Plotěný je ředitelem digitální agentury Sherpas. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Milan působil v digitální agentuře Sherpas jako Senior SEO Specialist. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru