Osnova kurzu

  • 1.

    Copywriting - začínáme psát pro web

    • Úvod

      NÁHLED ZDARMA
    • Metadata

    • Titulky

    • Metadescription

    • Jak postupovat

    • Texty na web

    • Call to action tlačítko

    • Navigace v menu

    • Nápověda

    • Jak při tvorbě UX textů postupovat a na co nezapomenout?

    • Test získaných vědomostí

Představení kurzu

Zjistíte více o textech, které nejsou na první pohled důležité, ale mohou rozhodnout o vašem úspěchu a neúspěchu. Jedná se o metadata a microcopy.

Dozvíte se, jak vytvořit navigaci v menu, kdy uvést tlačítko CTA (call to action) nebo také jak postupovat při tvorbě UX textů.

Kurz je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část kurzu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci kurzu ověříte Vaše vědomosti testem, při jehož splnění získáte osvědčení.

Chcete studovat komplexně? Doporučujeme celý vzdělávací program Copywriting.  Odborný kurz je jednou z jeho kapitol.  

Pro koho je odborný kurz vhodný

Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí psát na web systematicky, s dobrým zacílením a dosahem.

Potřebujete vědět více o copywritingu? Doporučujeme Vzdělávací program Copywriting.

Co je v ceně

O lektorovi

Kristýna Horová

Content manager

Kristýna se zabývá copywritingem a tvorbou obsahu pro online média a sociální sítě. Má bohaté zkušenosti s publikací článků na internetu, přípravou textů pro firemní weby i správou sociálních sítí a linkbuildingem. Je autorkou e-booku o copywritingu a pravidelně plní odbornými články firemní blog.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru