Osnova kurzu
-
1.
New Chapter
-
Úvod
-
Co musí text kategorie obsahovat?
-
Jak by měl text kategorie vypadat?
-
Jak napsat dobrý text kategorie?
-
Produktový popisek
-
Co musí produktový popisek obsahovat?
-
Jak by měl produktový popisek vypadat?
-
Jak napsat dobrý produktový popisek a na co nezapomenout?
-
Test získaných vědomostí
-
Představení kurzu
Texty na e-shopu mají za úkol zákazníka zaujmout, ujistit ho, že je na správné cestě ke svému cíli a také mu produkt prodat.
Zjistíte, jak na texty kategorií, včetně umístění, konkrétních tipů na přípravu těchto textů a tipů. Co byste si měli pohlídat při jejich tvorbě.
Produktový popisek
- jeho význam
- praktické tipy pro jeho napsání
- co si ohlídat při jeho tvorbě.
Kurz je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video. Jednoduše naleznete část kurzu, kterou si chcete pustit znovu.
Na konci kurzu ověříte Vaše vědomosti testem, při jehož splnění získáte osvědčení.
Chcete studovat komplexně? Doporučujeme celý vzdělávací program Copywriting. Odborný kurz je jednou z jeho kapitol.
Pro koho je odborný kurz vhodný
Kurz je vhodný pro copywritery, kteří se chtějí dozvědět více informací o správné přípravě textů pro e-shop.
Potřebujete vědět více o copywritingu? Doporučujeme Vzdělávací program Copywriting.
Co je v ceně
- osvědčení absolventa kurzu,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
O lektorovi

Kristýna Horová
Content manager
Prezenční školení
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníŠkolení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru