Osnova kurzu

  • 1.

    New Chapter

    • Úvod

    • Co musí text kategorie obsahovat?

    • Jak by měl text kategorie vypadat?

    • Jak napsat dobrý text kategorie?

    • Produktový popisek

    • Co musí produktový popisek obsahovat?

    • Jak by měl produktový popisek vypadat?

    • Jak napsat dobrý produktový popisek a na co nezapomenout?

    • Test získaných vědomostí

Představení kurzu

Texty na e-shopu mají za úkol zákazníka zaujmout, ujistit ho, že je na správné cestě ke svému cíli a také mu produkt prodat.

Zjistíte, jak na texty kategorií, včetně umístění, konkrétních tipů na přípravu těchto textů a tipů. Co byste si měli pohlídat při jejich tvorbě.

Produktový popisek 

  • jeho význam
  • praktické tipy pro jeho napsání 
  • co si ohlídat při jeho tvorbě.

Kurz je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část kurzu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci kurzu ověříte Vaše vědomosti testem, při jehož splnění získáte osvědčení.

Chcete studovat komplexně? Doporučujeme celý vzdělávací program Copywriting. Odborný kurz je jednou z jeho kapitol.  

Pro koho je odborný kurz vhodný

Kurz je vhodný pro copywritery, kteří se chtějí dozvědět více informací o správné přípravě textů pro e-shop. 

Potřebujete vědět více o copywritingu? Doporučujeme Vzdělávací program Copywriting.

Co je v ceně

O lektorovi

Kristýna Horová

Content manager

Kristýna se zabývá copywritingem a tvorbou obsahu pro online média a sociální sítě. Má bohaté zkušenosti s publikací článků na internetu, přípravou textů pro firemní weby i správou sociálních sítí a linkbuildingem. Je autorkou e-booku o copywritingu a pravidelně plní odbornými články firemní blog.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru