Osnova kurzu

  • 1.

    Než začnete tvořit text

    • Úvod

    • Persona a cílová skupina

    • Co je cílová skupina?

    • Definice persony

    • Jak by měla persona správně vypadat?

    • Jak při tvorbě person postupovat?

    • Styleguide

    • Jako první si přiblížíme Tone of voice

    • Další na řadě je seznam povolených a zakázaných slov

    • Nakonec tu jsou typografická doporučení

    • Typografická doporučení

    • Jak má styleguide vypadat?

    • Jak při tvorbě styleguidu postupovat?

    • Analýza obsahu webu

    • Jak by měla analýza obsahu vypadat?

    • Věnujte se struktuře textu

    • Jak při analýze webu postupovat?

    • Co dělat, když nemáte informace k dispozici?

    • Test získaných vědomostí

Představení kurzu

Vysvětlíme si rozdíl mezi cílovou skupinou a personou, řekneme si, proč je důležité je správně popsat a jak při jejich sestavování postupovat.

Poté přejdeme ke styleguidu. Probereme jednotlivé body, které by měl obsahovat a vysvětlíme si, proč by neměl skončit na dně šuplíku.

Na závěr si budeme povídat o analýze obsahu webu, ta sem sice na první pohled nepatří, ale své místo tu má. Pomůže vám odhalit slabá místa webu a prozradí vám, jaký obsah byste měli změnit nebo vytvořit.

Kurz je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část kurzu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci kurzu ověříte Vaše vědomosti testem, při jehož splnění získáte osvědčení.

Chcete studovat komplexně? Doporučujeme celý vzdělávací program Copywriting.  Odborný kurz je jednou z jeho kapitol.  

Pro koho je odborný kurz vhodný

Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí psát veřejně, vytvářet texty správně.

Potřebujete vědět více o copywritingu? Doporučujeme Vzdělávací program Copywriting.

Co je v ceně

O lektorovi

Kristýna Horová

Content manager

Kristýna se zabývá copywritingem a tvorbou obsahu pro online média a sociální sítě. Má bohaté zkušenosti s publikací článků na internetu, přípravou textů pro firemní weby i správou sociálních sítí a linkbuildingem. Je autorkou e-booku o copywritingu a pravidelně plní odbornými články firemní blog.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru