Looker studio (dříve Google Data Studio)(Vzdělávací program)
Studujte ihned!
Ukážeme si, na jakých principech Data Studio pracuje, jak se do něj dostávají data a jak se vizualizují podle potřeby.
Ukážeme si, jak report i jednotlivé prvky nastylovat. Postavíme si report od začátku (případně z dodané šablony) a doplníme ho o nejtypičtější příklady použití.
Úvod kurzu slovem lektora
Představení partnera kurzů
Obsah
Co je potřeba pro práci s GDS
Komu je a není GDS určeno, jeho hlavní výhody
Jak se přihlásit do GDS
Odkaz na přihlášení do GDS
Založení reportu a šablony
Odkaz na galerii šablon
Využití vzorového reportu a propojení dat
Odkaz na vzorový report
Obsah
Zdroje dat; typy zdrojů, pluginy
Google Analytics - ukázková zdrojová data
Připojení nového zdroje dat do reportu
Grafy; vizualizace dat, widgety, základní nastavení - 8
Ovládací prvky; jejich typy, příklady a použití
Obsah
Výchozí zdroje dat, konektory komunity a třetích stran, dimenze a metriky, specifikum českého prostředí
Představení partnera kurzů
Obsah
Typy grafů; možnosti nastavení a stylizace
Nastavení zobrazení typu tabulka
Srovnání časových období v různých typech grafů
Obsah
Způsoby ovládání reportu, typy ovládacích prvků a jejich typická využití
Obsah
Stavba reportu, stránkování, sdílení reportu a automatizace zasílání, stylování reportu
Vložení webové stránky do reportu
Vložení reportu do vlastní stránky
Obsah
Grafy pro běžné metriky webu a vizualizaci výkonu obchodu
Informace o uživatelích a jejich chování na webu
Filtrování grafů
Seznam dimenzí a metrik ve zdroji dat
Tabulky Google jako zdroj; zpracování externí tabulky
Vizualizace dat z Google Formulářů
Připojení Google Search Console
Obsah
Podrobnější údaje, zanořené dimenze a posuvníky metrik
Vlastní pole a vypočtené vzorce, IF funkce, CASE funkce
Slučování zdrojů; výhody, klíče, způsob slučování dat
Slučování zdrojů - praktický příklad
Závěr kurzu
Představení partnera kurzů
Závěrečný test znalostí
Užitečné odkazy
Program je zaměřený velmi prakticky a popisuje nejen základní fungování Data Studia, ale zejména ukazuje, jak ho používat s ohledem na nejčastější potřeby.
Propojíme do Google Data Studia (GDS) informace o chování návštěvníků na vašem webu, o výkonech prodeje vašeho eshopu, ale také třeba tabulku vašich prodejců a jejich výsledků.
Report i grafy si nastylujeme a postupně projdeme možnosti všech typů grafů, ať již potřebujete vytáhnout
Naučíte se spojit všechna potřebná data do jednoho reportovacího přehledu a ušetřit si tak spoustu drahocenného času stráveného sledováním různých systémů.
Naučíte se také report přizpůsobit tak, aby přesně odpovídal způsobu, jakým nad daty uvažujete a jak je potřebujete vizualizovat.
Znalosti ze vzdělávacího programu se budou napříč firmou hodit téměř všem oddělením - vedení, obchodu i marketingu. V online agenturách využijí Data Studio všichni, stejně jako podnikatelé na volné noze i jejich klienti.
Jakub Straka
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru