E-mail marketing v praxi (záznam školení)
Studujte ihned!
1. Úvod
2. Proč e-mail marketing
3. Pozice e-mail marketingu
4. Způsoby e-mailové komunikace
5. Důsledky necílené komunikace
6. Stav e-mail marketingu v ČR
7. Jak začít
8. Jak definovat komunikaci se zákazníkem
9. Dynamizace běžné rozesílky
10. Automatizace e-mailingu
11. Řízení, zlepšování, vyhodnocování
12. Doručitelnost
13. Trendy na další roky
14. Aktuální trendy
15. Transakční e-maily
16. Zavedení e-mailingu ve firmě
17. Nástroj Mailocator
18. Nástroj Litmus
19. Nástroj Maileon
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost téměř v pěti hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění E-mail marketingu. Jedná se o teorii a ukázky nástrojů.
Díky školení zjistíte, jak vytěžit ze svých kontaktů maximum - jak nasbírat rychle kvalitní kontakty, zasílat jim propagační, dynamické i automatizované emaily. Zvyšte tak obrat a loajálnost zákazníků.
Máte zájem o školení UX včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: UX design v návrhu webu.
Doporučujeme zejména pro: podnikatele, manažery, marketingové pracovníky a majitele malých a středních firem, kteří chtějí automatizovat a podpořit své podnikání pomocí internetu a emailové komunikace.
Petr Cikán
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru