Osnova záznamu

  • 1.

    E-mail marketing

    • 1. Úvod

    • 2. Proč e-mail marketing

    • 3. Pozice e-mail marketingu

    • 4. Způsoby e-mailové komunikace

    • 5. Důsledky necílené komunikace

    • 6. Stav e-mail marketingu v ČR

    • 7. Jak začít

    • 8. Jak definovat komunikaci se zákazníkem

    • 9. Dynamizace běžné rozesílky

    • 10. Automatizace e-mailingu

    • 11. Řízení, zlepšování, vyhodnocování

    • 12. Doručitelnost

    • 13. Trendy na další roky

    • 14. Aktuální trendy

    • 15. Transakční e-maily

    • 16. Zavedení e-mailingu ve firmě

    • 17. Nástroj Mailocator

    • 18. Nástroj Litmus

    • 19. Nástroj Maileon

Co se v záznamu dozvíte

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online. Máte možnost téměř v pěti hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění E-mail marketingu. Jedná se o teorii a ukázky nástrojů. 

Díky školení zjistíte, jak vytěžit ze svých kontaktů maximum - jak nasbírat rychle kvalitní kontakty, zasílat jim propagační, dynamické i automatizované emaily. Zvyšte tak obrat a loajálnost zákazníků.

 

Jak nastavit komunikační strategii s vašimi zákazníky

  • Jak postupovat při návrhu komunikační strategie?
  • Jak zvolit vhodné nástroje a jaká kritéria musím zohlednit?
  • Jak poznám, že navržené scénáře fungují dle očekávání?

Získání e-mailových kontaktů

  • Jak získávat kontakty na potenciální zájemce a měnit je v zákazníky?
  • Budování databáze potenciálních zájemců/zákazníků
  • Jak dodržet zákon při rozesílání hromadných e-mailů?
  • Jak vybudovat vztah a důvěru zákazníků pomocí e-mailu?
  • Jak a kde efektivně sbírat e-mail kontakty?

Jak běžnou rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky

  • Vzhled a tvorba e-mailů/newsletterů
  • Copywriting newsletterů
  • Dynamizace obsahu, personalizace
  • Segmentace
  • Nástroje pro posílání hromadných e-mailů a možnosti vyhodnocování

Jak zavést a jaké jsou automatizované kampaně a co mohou přinést

  • Jak využívat automatickou e-mailovou komunikaci?
  • Jak tvořit programy? Jaké programy se používají nejčastěji a jak je správně navrhnout?
  • Konkrétní ukázky programů welcome proces, opuštěný košík, remarketing browse, přání k svátku a mnoho dalších.

Jak to celé řídit, zlepšovat a vyhodnocovat

  • Management a správa e-mail kampaní
  • KPI týkající se newsletterů a obecně komunikace se zákazníkem
  • Možnosti optimalizace

Praktické ukázky v nejpoužívanějších nástrojích

  • Ukázky realizace kampaní v několika e-mailových nástrojích (Maileon, Mailchimp)
  • Praktická ukázka využití nástroje Litmus
  • Jak jednoduše připravit první akviziční kampaň

Máte zájem o školení UX včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: UX design v návrhu webu.

Pro koho je program vhodný

Doporučujeme zejména pro: podnikatele, manažery, marketingové pracovníky a majitele malých a středních firem, kteří chtějí automatizovat a podpořit své podnikání pomocí internetu a emailové komunikace.


O lektorovi

Petr Cikán

Expert na oblast retenčního marketingu

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, v této oblasti se pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s našimi klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru