Představení programu

Chcete umět postavit značku, která bude pro zákazníky opravdu něco znamenat? Tak si určitě vyzkoušejte tento vzdělávací program. 

V teoretické části se dozvíte jak vypadají procesy, které za tvorbou značek stojí a jak se budují značky, které mají silný příběh a přidanou hodnotu pro byznys jejich majitelů. A v praktické části si nové vědomosti vyzkoušíte a prohloubíte v rámci cvičení

Na konci kurzu by neměl být někdo, kdo umí nová cizí slova. Ale někdo, kdo pochopil princip a smysl toho, jak budovat úspěšné značky.

Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video.  Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci projdete kvízem, při jehož splnění získáte certifikát.


Osnova programu

  • 1.

    Úvod

    • Medailonek

    • Představení partnera kurzů

    • Intro

  • 2.

    Positioning značky

    • Úvod

    • Vstupní analýza

    • Identifikace

    • Datová analýza

    • Vyhodnocování dat

    • Výstup vstupní analýzy

    • Úvod do positioningu (cílová skupina)

    • Cena verus zkušenosti

    • Cena versus kvalita

    • Jak správně určit svoje místo?

    • Motivace a limity zákazníků

    • Archetyp značky

    • Jak správně určit archetyp?

    • Vize a mise

    • Ukázky z praxe

    • Proč je nutné mít vizi?

    • Jak se tvoří Vize a Mise?

    • Interní marketing

    • Závěr

    • Představení partnera kurzů

  • 3.

    Assety značky

    • Úvod

    • Název značky

    • Vytváříme název značky

    • Máte název? A co slogan?

    • Logo a jednotná vizuální identita

    • Logo značky

    • Vizuální identita

    • BrandBook

    • Brand kódy

    • Ochranné známky a licence

    • Další assety značky

    • Domény

    • Jingly

    • Font

    • Hashtagy

    • Závěr

  • 4.

    Budování reputace

    • Úvod

    • 5 tipů z praxe jak budovat reputaci chytře

    • Marketing zaměřený na výkon by měl mít přesah do budování značky

    • Zpětná vazba jako klíč k úspěchu

    • Všechno se dá změřit

    • Vytvořte si dlouhodobý plán a milníky

    • Jak správně nastavit poměr dlouhodobých a krátkodobých investic do marketingu?

    • Brand

    • Jak definovat poměr brand versus výkon?

    • Interní marketing

    • Hodnoty jako základ marketingu dovnitř firmy

    • Nástroje interního marketingu

    • Co z toho vyplývá?

    • Social responsibility

    • Závěr

  • 5.

    Workshop - positioning

    • Zadání

    • Vyhodnocení

  • 6.

    Workshop - Asset

    • Zadání

    • Vyhodnocení

  • 7.

    Workshop - reputace

    • Zadání

    • Představení partnera kurzů

    • Vyhodnocení

Co se v programu naučíte

Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!

V první polovině se zaměříme na tři části budování značky:

  1. Brand positioning - řekne nám místo značky na trhu, ale i v životech zákazníků. Jak bychom se měli na trhu chovat, abychom u nich měli úspěch.
  2. Assety značky -  značka by vám měla pomoct odlišit se od konkurence a být zapamatovatelný pro zákazníka. nepůjde to bez loga, názvu a dalších assetů značky.
  3. Reputace značky - zaměříme se na to, jak budovat reputaci značky pomocí marketingu. jakým aktivitám se věnovat a jak se na veřejnosti prezentovat.

Investice do značky, to je vždycky investice času, úsilí a peněz. Jedno bez druhého se neobejde a úkolem dobrého markeťáka, nebo chytrého podnikatele, je najít mezi nimi správný poměr. A právě to se vám snažím ukázat v teorii a v praxi v tomto kurzu.

Ve druhé polovině kurzu se pomocí workshopů naučíme teorii přetavit v praxi. Co konkrétně můžete od workshopů čekat? Naučíte se s jejich pomocí přemýšlet správně o svojí značce, ale taky můžete workshopy využít pro váš tým, nebo klienta. A vytvořit na základě jednotlivých cvičení svůj vlastní workshop. V rámci workshopů projdete 12 cvičení. Kdykoli si je můžete pozastavit nebo přehrát znovu.

Chcete vědět přesněji, co se naučíte v jednotlivých lekcích? Rozklikněte si lekce výše v osnově programu.

Pro koho je program vhodný

Vzdělávací program "Budování značky jako investice, která se vám vrátí" doporučujeme zejména pro: junior marketéry, podnikatele, leadery startupů.


O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na školení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít.

Prezenční školení

Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.

Chci prezenční školení

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru