Budování značky jako investice, která se vám vrátí (Vzdělávací program)
Studujte ihned!
Chcete umět postavit značku, která bude pro zákazníky opravdu něco znamenat? Tak si určitě vyzkoušejte tento vzdělávací program.
V teoretické části se dozvíte jak vypadají procesy, které za tvorbou značek stojí a jak se budují značky, které mají silný příběh a přidanou hodnotu pro byznys jejich majitelů. A v praktické části si nové vědomosti vyzkoušíte a prohloubíte v rámci cvičení.
Na konci kurzu by neměl být někdo, kdo umí nová cizí slova. Ale někdo, kdo pochopil princip a smysl toho, jak budovat úspěšné značky.
Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video. Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.
Na konci projdete kvízem, při jehož splnění získáte certifikát.
Medailonek
Představení partnera kurzů
Intro
Úvod
Vstupní analýza
Identifikace
Datová analýza
Vyhodnocování dat
Výstup vstupní analýzy
Úvod do positioningu (cílová skupina)
Cena verus zkušenosti
Cena versus kvalita
Jak správně určit svoje místo?
Motivace a limity zákazníků
Archetyp značky
Jak správně určit archetyp?
Vize a mise
Ukázky z praxe
Proč je nutné mít vizi?
Jak se tvoří Vize a Mise?
Interní marketing
Závěr
Představení partnera kurzů
Úvod
Název značky
Vytváříme název značky
Máte název? A co slogan?
Logo a jednotná vizuální identita
Logo značky
Vizuální identita
BrandBook
Brand kódy
Ochranné známky a licence
Další assety značky
Domény
Jingly
Font
Hashtagy
Závěr
Úvod
5 tipů z praxe jak budovat reputaci chytře
Marketing zaměřený na výkon by měl mít přesah do budování značky
Zpětná vazba jako klíč k úspěchu
Všechno se dá změřit
Vytvořte si dlouhodobý plán a milníky
Jak správně nastavit poměr dlouhodobých a krátkodobých investic do marketingu?
Brand
Jak definovat poměr brand versus výkon?
Interní marketing
Hodnoty jako základ marketingu dovnitř firmy
Nástroje interního marketingu
Co z toho vyplývá?
Social responsibility
Závěr
Zadání
Vyhodnocení
Zadání
Vyhodnocení
Zadání
Představení partnera kurzů
Vyhodnocení
Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!
V první polovině se zaměříme na tři části budování značky:
Investice do značky, to je vždycky investice času, úsilí a peněz. Jedno bez druhého se neobejde a úkolem dobrého markeťáka, nebo chytrého podnikatele, je najít mezi nimi správný poměr. A právě to se vám snažím ukázat v teorii a v praxi v tomto kurzu.
Ve druhé polovině kurzu se pomocí workshopů naučíme teorii přetavit v praxi. Co konkrétně můžete od workshopů čekat? Naučíte se s jejich pomocí přemýšlet správně o svojí značce, ale taky můžete workshopy využít pro váš tým, nebo klienta. A vytvořit na základě jednotlivých cvičení svůj vlastní workshop. V rámci workshopů projdete 12 cvičení. Kdykoli si je můžete pozastavit nebo přehrát znovu.
Chcete vědět přesněji, co se naučíte v jednotlivých lekcích? Rozklikněte si lekce výše v osnově programu.
Vzdělávací program "Budování značky jako investice, která se vám vrátí" doporučujeme zejména pro: junior marketéry, podnikatele, leadery startupů.
Martin Přinosil
Klasická školení digitálního marketingu a UX s lektorem, který vás školením provedete a pomůže.
Chci prezenční školeníChcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru